Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné v modulu Servis založit skladový sortiment?

Publikováno: 11. 3. 2016
Ano. V nabídce Servisovaný sortiment po stisku tlačítka Přidej se zobrazí formulář pro zadání nového servisovaného sortimentu, ve kterém je možno založit nový sortiment pomocí tlačítka Založ sortiment. Po tohoto tlačítka se zobrazí totožný sortiment jako v při zadaní sortimentu ve Skladovém hospodářství. Sortiment evidovaný ve Skladovém hospodářství je nutný z hlediska vytváření příjemek a výdejek reklamovaného sortimentu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít