Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné uživateli zakázat opravu obchodních případů?

Publikováno: 3. 8. 2018

Ano, konkrétnímu uživateli je možné zakázat opravy obchodních případů, může se tak provést v menu Společné/Nastavení/Přístupová práva. Zde je nutné vyhledat sloupec s názvem OP. oprav. a pomocí mezerníku změnit hodnotu na znak N. Po uložení provedené změny a opětovném přihlášení tohoto uživatele již nebude moci upravovat detail obchodního případu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít