Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné u účtenek kontrolovat, zda je vyplněné DIČ?

Publikováno: 16. 7. 2021

Ano je to možné, ale pouze u účtenek s částkou nad 10.000 Kč. V modulu Pokladna/Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení na záložce Prodej zboží je parametr DIČ u účtenek nad 10.000 Kč. Při zatržení parametru bude při uložení účtenky (v pořízení i editaci) s celkovou částkou vyšší než 10.000 Kč docházet ke kontrole, zda je v ní vyplněno DIČ. Při nevyplnění DIČ dojde k zobrazení hlášky: "Doklad s částkou nad 10.000 Kč musí mít vyplněné DIČ. Chcete přesto uložit?"

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít