Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné sledovat Servisní případy zakázkově?

Publikováno: 19. 8. 2016

Ano, v nabídce Změna implicitního nastavení se nachází parametr Sledování nákladů na zakázkách. V případě zapnutého parametru je možno v servisním případu rovnající se zakázce definovat jednotkové režijní nákladů a druh nákladu u položek Vykázané práce a ručně zadaného materiálu na záložce Spotřeba práce. Zadané hodnoty jsou následně při uložení servisního případu přeneseny do zakázek.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít