Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné navázat servisní případ na zakázku?

Publikováno: 28. 10. 2016

Ano, je to možné. Zatrhne-li uživatel při pořízení nového servisního případu položku Serv. př. = Zakázka, dojde k automatickému vytvoření nové karty zakázky, která bude automaticky svázána s tímto servisním případem. Když se v prvotním dokladu vybere tento servisní případ automaticky se do dokladu vypíše i příslušná zakázka.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít