Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné do servisního případu vykázat sortiment, který nemá vazbu na sklad?

Publikováno: 15. 1. 2016
Ano. Na formuláři Detail servisního případu, konkrétně na záložce Spotřeba a práce, kde se nachází ve spodní části formuláře grid nazývající se Vykázaná práce a ručně zadaný materiál. Položky zadané do tohoto gridu lze dotáhnout do faktury pomocí tlačítka Faktura, které se nachází na záložce Detail.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít