Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jakým způsobem se stornuje účtenka?

Publikováno: 10. 6. 2017

Storno účtenky se provádí VRATKOU.

Postupujeme jako při vystavení nové účtenky - nabídka Prodej zboží, vybereme číslo pokladny a dále na záložce Seznam zboží stiskneme tlačítko Vratka. Následně vybereme číslo rušené účtenky, která se do nové stáhne se záporným množstvím.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít