Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jaký je rozdíl mezi Operativním a Analytickým CRM?

Publikováno: 30. 9. 2011
Operativní /cs/crm-a-pece-o-zakazniky – podporuje rutinní činnosti ve společnosti typu – zpracování korespondence, identifikace partnera či evidence kontaktů, osoby partnera a významných událostí týkajících se partnera. Svým zpracováním připravuje část datové základny pro podporu analytického /cs/crm-a-pece-o-zakazniky. Analytické /cs/crm-a-pece-o-zakazniky – umožňuje (na základě informací z operativního /cs/crm-a-pece-o-zakazniky a dalších modulů) analyzování vztahu s jednotlivými zákazníky, zpracovávat příležitosti nových vztahů, evidovat marketingové akce či hodnotit výsledky obchodníků a dealerů

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít