Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jaké období se podhazuje do pokladního dokladu?

Publikováno: 24. 11. 2011
Období, jež se podhazuje do pokladního dokladu, se bere z horní lišty modulu Pokladna. Období je možné v pokladním dokladu libovolně měnit. V případě, že se má podhazovat jiné období, než je aktuálně nastaveno, se v nabídce Obsluha - Nové období zadá požadované období. Je možné zadávat období novější i starší než je aktuálně nastavené období.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít