Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak zálohovat či obnoovat vytvořené Uživatelské formuláře?

Publikováno: 2. 10. 2015
Při provedení zálohy dat v nabídce "Záloha dat/Všechny subsystémy" se nezálohují Uživatelské formuláře (tj. uživatelský tvar faktury, účtenky, pokladního dokladu, výdejky apod.) ani uživatelské sestavy. Při obnově dat (nejčastěji na novém počítači a “čistém Byznysu”) všech subsystémů, se formuláře pochopitelně neobnoví a v programu se při tisku dokladu objeví hlášení soubor XXXXXXX nenalezen. Způsobeno je to tím, že v daném subsystému je nastaven uživatelský tvar formuláře (např.účtenka A v Pokladně), který nebyl nalezen. Pro odstranění tohoto problému je nutné obnovit uživatelské formuláře v nabídce "Obnova dat/BYZNYS/Uživatelské formuláře". U multiverzních instalací se musí formuláře obnovovat v Hlavní (1.) firmě !

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít