Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak zakázat opravu účtenky ?

Publikováno: 19. 7. 2019

V menu Obsluha – Nastavení - Změna implicitního nastavení na záložce „Prodej zboží“ je potřeba nastavit parametr Zpětná oprava účtenky zvolen na hodnotu “N“.

Je možno nastavit parametr na Nevyskladněné. Poté bude možné opravit pouze ty účtenky, ke kterým neexistuje výdejka ve skladu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít