Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak zadat vratku účtenky a zároveň nový prodej?

Publikováno: 24. 8. 2018

Jak zadat vratku účtenky a zároveň nový prodej?

Pokud do účtenky dotáhnu vratku, která byla odeslána na EET, číselník pro přidání dalších položek účtenky bude přístupný. V opačné variantě, že do účtenky dotáhnu původní účtenku, která nebyla odeslána na EET , nová účtenka bude také bez EET a číselník nebude přístupný.
Ruční změnou položky EET nepůjde přístupnost či nepřístupnost číselníku měnit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít