Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak vytvořit novou objednávku z přijaté korespondence?

Publikováno: 14. 4. 2009

Přijatou objednávku může uživatel v modulu /cs/crm-a-pece-o-zakazniky vytvořit přímo z nově vznikající přijaté korespondence, a to nabídkou Operativní /cs/crm-a-pece-o-zakazniky/Přijatá korespondence. Zde uživatel stiskne tlačítko Přidej a na záložce Řešení nově vzniklé přijaté korespondence zvolí z roletkového menu Forma řešení variantu Objednávka, a následně stiskne tlačítko Doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít