Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak to, že mám vytvořený servisní případ na blokovaného partnera?

Publikováno: 28. 4. 2023

Servisní případ je možné vytvořit i na blokovaného partnera, pokud je tato možnost v implicitním nastavení modulu Servis povolena. Při výběru položky "Způsob reakce na blok. partnera:" na "Nepovoleno" je tato možnost zakázána.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít