Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak sloučit karty sortimentu na pobočce pokud aktualizace cen probíhá na cetrále?

Publikováno: 12. 9. 2012
Pobočka, která provádí přenosy na centrálu s aktualizycí cen na centrále nebude moci provést sloučení sortimentu jinak, než natažením slučovací dávky z centrály. Natažení slučovací dávky se provádí přímo v nabídce Slučování sortimentu, v této nabídce (přímo na formuláři sloučení) se rovněž na centrále odesílá slučovací dávka.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít