Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak ručně realizovat přijatou objednávku?

Publikováno: 28. 11. 2014
Máte přijatou objednávku. Sortiment z objednávky jste již odběrateli vyskladnili, ale nepoužili jste ve výdejce tlačítko "Jiné doklady" pro dotažení objednávky. Co nyní udělat s objednávkou, aby se tvářila jako realizovaná a nenabízela se již k realizaci? V nabídce SKLAD / PŘIJATÉ OBJEDNÁVKY / STORNO vyberte příslušnou objednávku a použijte tlačítko "Stornovat doklad". Po dotazu, jakým způsobem storno provést, vyberte možnost "Mn.->Real". Poté je již objednávka plně realizovaná.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít