Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak pořídit pokladní doklad do jiného období, než které mám nastavené na horní liště?

Publikováno: 12. 9. 2012
Období, které se zobrazuje na horní liště v modulu Pokladna je pouze implicitní, podhazuje se tedy do pokladních dokladů pro zjednodušení práce. Při pořizování nebo editaci pokladního dokladu je možno toto období na konkrétním pokladním dokladu bez problémů změnit. Případně je možné změnit nastavení implicitního období, v menu Obsluha/Nové období.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít