Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak odstraním problém s realizovanou rezervací při rušení výrobní zakázky?

Publikováno: 11. 11. 2016
Pokud se při pokusu o zrušení výrobní zakázky objeví chybové hlášení "Nelze zrušit detail objednávky, který obsahuje realizaci", asi byl již vydán nějaký materiál a materiálová rezervace dotyčné zakázky byla proto již částečně realizovaná. Nebo došlo ke stornování této rezervace. Proto je nutné nejprve vyřešit problém s rezervací (stornovat výdejku nebo zrušit storno rezervace) a pak se pokusit znovu o zrušení výrobní zakázky.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít