Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak je možné vystavit fakturu ze servisního případu?

Publikováno: 28. 2. 2020

K vystavení faktury pro zákazníka slouží tlačítko Faktura v seznamu servisních případů i na detailu servisního případu. Po stisknutí tlačítka se automaticky zobrazí pořizovací formulář pro vystavení faktury, případně zobrazí seznam vystavených faktur k tomuto servisnímu případu včetně možnosti pořízení další nové faktury.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít