Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak docílit opětovného odeslání již odeslaných zakázek?

Publikováno: 17. 1. 2020

Přeje-li si uživatel opětovně odeslat již dříve odeslanou zakázku, stačí pouze provést její opravu pomocí nabídky Aktualizace\Karta zakázky. Tato varianta je funkční za předpokladu, že je v implicitním nastavení modulu Zakázky v roletkovém menu Odoznačení karty pro opětovný přenos nastaveno "Po opravě zakázky".

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít