Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

eNeschopenka - elektronická komunikace

Publikováno: 17. 1. 2020

Předpokladem komunikace je existence xml souborů s neschopenkami, které uživatel obdržel v elektronické podobě do datové schránky nebo dotazem na portál APEP (pův. VREP).

Pro ukládání xml souborů neschopenek je třeba zřídit adresář a vybrat jej v modulu Mzdy a personalistika/Obsluha /Nastavení/ Změna implicitního nastavení/Strana 5.

Z datové schránky bude třeba soubory DpnInfo.xml typu vznik, trvání a ukončení uložit do uvedeného adresáře, pak se údaje přímo zobrazí v nové nabídce Data-soubory/Hromadné pořizování/eNeschopenka.

Pro dotazování na APEP je určena nabídka Hromadné pořizování/Dotazy a odpovědi APEP. Je třeba vyplnit časový interval, jakého období se dotaz týká, a následně dotazem Zjištění odpovědi APEP zašle výpis všech záznamů zaměstnanců v požadovaném období. Uložený soubor se tím natáhne do nabídky eNeschopenky.

Požadavky:     - k autentizaci na portálu APEP nově komerční certifikát  - Obsluha/Nastavení/Změna uživ. nastavení 

                     - v systému Byznys aktualizovaná komponenta BNet.

Údaje o neschopenkách stažené z datové schránky nebo z portálu APEP se zobrazí v nové nabídce Data-soubory/Hromadné pořizování/eNeschopenka.

Podle otevřeného období mezd je možné vybrat záznamy k přenosu.  Tlačítkem „Přenos“ dojde k zápisu do standardní nabídky Nemocenská v Byznysu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít