Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Do sestavy Saldo obchodních partnerů mi nevstupují faktury, proč ?

Publikováno: 24. 9. 2021

Nejčastější příčinou proč faktura nevstupuje do sestavy je že nebyla vytištěna. V tomto případě je možné to zkontrolovat a dovytisknout v nabídce na záložce Odběratelské - Tisk faktury.


Potom je možno zkontrolovat, zda je správně zadáno období na faktuře vs. podmínka na sestavě.


A poslední častou příčinou bývá, že partner je v číselníku Obchodních partnerů zadán duplicitně a na podmínce byl vybrán jiný partner než do faktury.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít