Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Do ESL nevstupuje vydaná faktura, proč?

Publikováno: 21. 7. 2016

Vystaví-li uživatel vydanou fakturu, která má vstoupit do ESL, ale ona se tam nezobrazí, tak jedním z důvodů může být to, že obchodní partner v dané faktuře není plátce DPH. Pokud obchodní partner nemá tento parametr nastaven, tak ho musí uživatel v nabídce BYZNYS/SPOLEČNÉ ČÍSELNÍKY/OBCHODNÍ PARTNEŘI na záložce DETAIL zaškrtnout - PLÁTCE DPH.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít