Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co vyzkoušet, v případě, že mám pro saldokonto vše správně nastaveno (aktualizovaný účetní doklad se správným saldokontním znakem, v účtovém rozvrhu nastaven účet jako saldokontní), a přesto mi tento případ nevstupuje do saldokonta?

Publikováno: 6. 6. 2014
Doporučil bych provést deaktualizaci a opětovnou aktualizaci problémového účetního dokladu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít