Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co mám dělat, pokud mi v kartě sortimentu nesouhlasí údaj “Množství“ a “Koncový stav“ na skladě?

Publikováno: 14. 10. 2016

V takovém případě, kdy v kartě sortimentu nesouhlasí údaj Množství na skladě a údaj Koncový stav, je potřeba provést zálohu dat Skladového hospodářství. Dále je nutno přihlásit se do systému BYZNYS jako správce a spustit nabídku Skladové hospodářství/Obsluha/Údržba dat/Rekonstrukce stavu (nabídka je přístupná pouze uživateli s právy správce). Nikdo jiný během této operace nemůže skladové hospodářství používat, prováděná operace vyžaduje výhradní přístup k souborům. Tato operace přepočítá stav skladu a sjednotí údaje na údaj správný.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít