Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co dělat když nesedí nákupní cena na kartě sortimetnu?

Publikováno: 12. 3. 2020

Pokud Vám nesedí nákupní cena na kartě konrétního sortimentu, jako první je možné spustit rekonstrukci stavu kontrétní karty. Obsluha/Údžba dat/Rekonstrukce vybraných karet, kde zadáte kontrétní název nebo číslo sortimentu, na kterém chcete provést rekonstrukci a spustíte tuto funkci. Pokud rekonstrukce nepomůže, máte ještě možnost využít Uzávěrkovou aktualizaci, kde na hlavní vstupní podmínce zatrhnete parametr Přepočítat ceny bez uzavření období, poté se překliknete na záložku Spuštění, kde zatrhnete parametry Pouze vybrané sortimenty a Rekonstrukce jen vybraných. Stisknete tlačítko Uzávěrka a zvolíte sortiment, který chcete přepočítat. 

Tyto kroky by měly pomoci k opravě nákupní ceny na kartě kontrétního sortimentu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít