Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co dělat, když nám verifikace dokladu nedovolí uložit opravenou výdejku?

Publikováno: 12. 8. 2016

Ve všech případech doporučujeme vytvářet opačné doklady (výdejka-mínusová výdejka, příjemka – mínusová příjemka) dotažením staré výdejky/příjemky do nové. Provedete to následovně:

1.  Vytvořte nový výdejový/příjmový doklad.
2. Stiskněte tlačítko Jiné doklady a zvolte Výdejka/Příjemka.
3. Zde vyberte příslušnou výdejku/příjemku a označte sortiment, který chcete vrátit na sklad (všechny nebo třeba pouze jeden) + stiskněte Vyber.
4. Nyní se Vám objeví označený sortiment ve výdejce/příjemce mínusovým množstvím ve správných cenách (jedná se o správné průměrování nákupních cen) a uložte doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít