Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Čím může být způsobeno, že uživateli se nenabízí výdejky k účetní likvidaci?

Publikováno: 3. 7. 2015
Toto může nastat v případě, kdy doklady nemají platnou cenu (v případě zapnuté Aktualizace cen), pak je nutné cenu potvrdit - aktualizací příjemek. Další možnost je, že výdejky jsou úmyslně vyřazeny z účetní likvidace tlačítkem "Zakázat likvidaci". Pak mají v Přímé opravě dokladů nebo ve Výpisu dokladů příznak účetní likvidace #.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít