Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Chybová hláška: "Tato firma nebyla ještě inicializována. Nelze se k ní přihlásit tímto způsobem."

Publikováno: 11. 5. 2015
Problém: Byznys při přihlášení pod uživatelem sa nebo standardním uživatelem hlásí: "Tato firma nebyla ještě inicializována. Nelze se k ní přihlásit tímto způsobem." Toto chybové hlášení, znamená, že firma resp. databáze do které se chcete přihlásit je prázdná. Neobsahuje žádná data, obnovené zálohy ani založená nulová data. Náprava je možná několika způsoby. Obnovit do příslušné Databáze/Firmy zálohu nebo Založit "Nulová data". Oboje se provádí v Byznysu spuštěném pod úvodem (spustit např. z příkazové řádky "byznys50.exe uvod") v menu Servisní činnosti - Záloha a obnova resp. Uvodní nastavení - Založení nulových dat.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít