Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Chybí .Net Framework po spuštění Byznysu

Publikováno: 15. 7. 2020

Pokud po spuštění Byznysu se objeví hláška že chybí .Net Framework, zkontrolujte, zda-li máte v součástech operačního systému zapnutou součást ".Net Framework 3.5 (obsahuje 2.0)".

 

Pokud máte tuto součást zapnutou, a přesto se při spuštění Byznysu tato hláška zobrazuje, mohou být příčinou další dvě skutečnosti:

 

- Byznys se nesmí spouštět ze síťové cesty, ani ze síťového disku. Byznys se spouští pouze z lokálního disku. Důvodem je zabezpečení ze strany Microsoftu, které nedovoluje volat knihovny .Net ze síťových cest.

 

- v souboru byznys.ini je ručně změněn parametr HLAVNI=, zde také nesmí být síťová cesta. Důvod je stený jako výše. Nastavení souboru byznys.ini doporučujeme konzultovat s konzultantem systému Byznys.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít