Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Automatické odeslání informace o stavu servisního případu

Publikováno: 27. 9. 2018

V servisním případu při změně Stavu je možno automaticky odesílat e-mail s informací pro klienta.

E-mail je potřeba vyplnit na hlavičce k Příjemci. Dále je třeba nastavit číselník Stav servisního případu.

Zde se zadají fáze SP a automatický text. Údaje do tohoto číselníku lze přidávat F3 a rušit F4. Při rušení záznamu

z tohoto číselníku je provedena kontrola, zda rušený typ není použit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít