Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co dělat když karta sortimentu má nulové množství a nenulovou cenu??

Publikováno: 14. 10. 2016

Jestliže máme sortiment, který na skladové kartě vykazuje nulové množství a zůstatek v Kč, je to důsledek storna a opravy dokladů, kdy se měnila v dokladech nákupní cena. Oprava spočívá v pořízení příjemky na tento sortiment v množství 1 kus za nízkou cenu a poté se hned vystaví výdejový doklad v výdejem do nuly a tím dojde k nápravě skladové karty.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít