Zkratka modulu |
|
|
CM |
Nově jsou rozšířeny EDI struktury typu INVOIC ve formátu D01B o další záznamy položek NAD3 až NAD8. |
|
CM |
Do Systémového nastavení a údajů o firmě byl na záložku Systémové hodnoty přidán nový parametr Výpočet DPH, který řídí chování výpočtu DPH metodou shora (koeficientem z cen s daní). Platný od 1.4.2019 = chování výpočtu dle znění zákona o dani z přidané hodnoty ve znění od 1.4.2019. |
|
CM |
Pro daňová přiznání k DPH od měsíčního období 04/2019 (čtvrtletního období 02/2019) byla doplněna možnost výtisku formuláře Přiznání k dani z přidané hodnoty (vzor č. 21). |
|
CM |
Nový vzhled základních tiskových sestav - upomínky, zápočty, odsouhlasení pohledávek a závazků, penalizační dopisy, příjemky, výdejky, dodací listy, přijaté a vydané objednávky a pokladní doklady. Možnost zvolit v systémovém nastavení jejich nabídku. |
|
FA |
Obdobně jako u faktur vydaných je nově přidán refresh (obnova) na detailu FP při pohybu v seznamu přijatých faktur. |
|
IN |
Do číselníku kategorií byla doplněna položka pro výběr barvy písma pro následné zobrazení v doplňku Byznys kalendář. |
|
KP |
Formulář pro zadání adresy depa pro přepravce GEIS (Nastavení údajů o přepravci) byl přesunut z tisku štítků na balík či tisku svozového listu do číselníku řad balíků pod tl. Nastavení (Nastavení API - tlačítko Adresa depa). Nově již nebude zobrazován při každém tisku štítku či svozového listu. |
|
KP |
Přidána podpora nového dopravce In Time. |
|
KP |
Upraven vzhled štítků pro tuzemské balíky České pošty. |
|
MZ |
V číselníku funkcí byla položka Kód rozšířena na 5 míst. |
|
MZ |
V Nastavení byla navýšena částka, nad kterou je při provádění srážek mzda postižitelná bez omezení, z 9 643 Kč na 19 286 Kč dle nařízení vlády č. 91/2019 Sb. Ke změně dojde přechodem na období 06/2019. |
|
MZ |
Od 1.7.2019 je v účinnosti změna zákoníku práce týkající se zrušení karenční doby a snížení výpočtu výše pojistného na nemocenské placeného zaměstnavatelem ( ze 2,3% na 2,1%, tzn. celková výše pojistného se snižuje z 25% na 24,8%). |
|
MZ |
Nově je možné pořídit ruční krácení také u dovolené za kalendářní dny (pouze případ krácení za neomluvenou absenci) |
|
MZ |
Na Zápočtový list do části srážek byla přidána informace o tom, zda je uvedená srážka přednostní. |
|
MZ |
Pro každou srážku lze nově pořídit více informací přes tlačítko Popis srážky pod tabulkou srážek. Pokud pro např. pro exekuce nebude uveden žádný popis u příjemce v číselníku peněžních ústavů, použije se pro text do Zápočtového listu. |
|
MZ |
Do přenosu údajů z docházky PowerKey byly přidány nepřítomnosti SICK a STUD a nemocenské dávky DPN, OČR, OTC a DLO. Současně lze nově natahovat úkolové prémie, ztěžující vliv, hodiny vyrovnávacího období a stravné ve dvou sazbách. |
|
OB |
Nově je možné odeslání všech nebo vybraných příloh svázaných s dokladem e-mailem společně s elektronickým dokladem. |
|
ONL |
Návrhář Byznys online 2.0: Pro uživatele s právem 6, je k dispozici nová funkcionalita Byznys online, pro možnost úpravy vzhledu jednotlivých formulářů: Webový návrhář formulářů, obdoba PUV v systému Byznys, jehož pomocí lze definovat objekty formulářů. |
|
ONL |
Vytvoření konfigurací pro správu Byznys online 2.0 z prostředí webu. |
|
ONL |
Správa nastavení gridu i v editačním gridu (ozubené kolečko) pro Byznys online 2.0: Nově je umožněno nastavení uživatelského gridu i nad položkami v detailu dokladu. |
|
ONL |
Konfigurace Úkoly pro Byznys online 2.0 podporuje obecný rozsah: Nabídka umožňuje provádět následující operace (Prohlížení existujících úkolů, Přidání nového úkolu, Opravu úkolu a rušení úkolu, Zjišťování stavu rozpracovanosti úkolu). |
|
ONL |
Nastavení intervalu pro refresh pro Byznys online 2.0: V uživatelském nastavení Barevné schéma“ je nově uživateli umožněno nastavení intervalu obnovení – akceptují se hodnoty vyšší 120 sekund. |
|
SK |
Přidána možnost odfiltrovat plně "vyvratkované" výdejky z nabídky k vyfakturování a z nabídky k opětovné vratce. |
|
|