Co budeš dělat
- Tvou hlavní činností bude podpora našich stávajících uživatelů.
- S nimi budeš řešit, jak nastavit systém tak, aby fungoval v souladu s jejich potřebami.
- Budeš tvořit uživatelské úpravy na míru a navrhovat zlepšení.
- Své zkušenosti budeš předávat i během školení. Ať už půjde o základní školení celého systému nebo jen nového modulu.
- U konzultantů vše začíná i končí, budeš proto hodně komunikovat se svými kolegy v rámci celé firmy.
Co potřebuješ do začátku
- Je důležité mít základy ekonomie, účetnictví a firemních procesů.
- Také se neobejdeš bez základní znalosti Windows a MS Office.
- Potřebuješ řidičský průkaz sk. B, protože cestování bude součástí tvé práce.
- Měl bys umět komunikovat, klíčem je zjistit co, kdy, jak a proč. A také to umět zpracovat a předat dál.
- Při jednání se zákazníky se ti bude hodit empatie, asertivita i trpělivost.
- Týmovost je pro nás důležitá, ale tahle pozice vyžaduje i notnou dávku samostatnosti.
- Potřebujeme flexibilního člověka. Jsou situace, které vyžadují bezodkladné řešení.
Co s námi získáš
- Staneš se samostatným konzultantem s detailními znalostmi velkého ERP systému.
- Poznáš zázemí a chod interních procesů ve firmách různých velikostí a segmentů.
- Naučíš se pracovat s databázemi na platformě SQL a budeš umět programovat úpravy.
- Zdokonalíš své komunikační schopnosti.
- Nebudeš zavřený/á v kanceláři, místo toho se podíváš po celé republice
- Flexibilní pracovní dobu, kterou si upravíš dle svých potřeb a možnost home office
- Atraktivní plat, který roste s tvými zkušenostmi
- Balík benefitů, ze kterých si vybere každý
- Dobrou kávu na pracovišti, sportovní dny, vánoční večírky a další společné akce.
Pracovní místo tě čeká v nových kancelářích na adrese Okružní 732/5, 638 00 Brno
Zaujala tě tato pozice? Prosím zašli nám svůj životopis. Těšíme se ...